Saturday, September 25, 2010

Magik kah??

  1. aku br lps tgk cter Magika,arahan Edry KRU. Aku mmg minat KRU dr dulu lg sejak kecik. Sume karya diorg bertaraf antarabangsa,bkn mcm artis Malaysia yg lain hua hua hua.. 
  2. Tp aku tensen betul,tgh sedap menonton cter tu kt GSC Ipoh Parade,ada plak sekumpulan bdk2 laki & gal(mmg bdk2 pon ,umo dlm 17-18 gitu..) yg dok blkg seat aku,dr start smpi abes cter,dok bising2,..mcm lahanat!! (ni kata kesat pengaruh dr Melaka,dok sn dh lbh 4 tahun..). Diorg tgk cter mcm tgk kt umh ke pe..mulut x reti dok diam,mau je aku maki td. 
  3. Klu ada talib (nama FB Jerangkung Dlm Almari) brani la sket nk maki kot.. 
  4. Sabar jela,nsb baik awek aku ada kt sblh,klu x aku dh ajak sparring td!! (ayat abg Bear..).


Poster Magika ni byk,tp yg len x cun,hua hua hua,gmbr Ning Baizura la, Aznil la. Aku pilih poster yg ni,cun sket,gambo Pontianak Jelita, Maya Karin,hehe...

1 comment: